Search:

Type: Posts; User: Jeff Williams; Keyword(s):

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.18 seconds.

  1. Replies
    1,462
    Views
    542,241

    Sticky: New Onslaught promo Video, lots of lovely...

    New Onslaught promo Video, lots of lovely Caparison Bass action! :p


    http://www.youtube.com/watch?v=x4gMbHLUv_k&list=UUKdA5J4-opjla1aWOjF74mg
  2. Replies
    21
    Views
    9,276

    Yup, I've got to chip in here too. I've been...

    Yup, I've got to chip in here too. I've been 'Road Testing' the new reunion blues cases for the last two years and to be less than subtle about it, I've beaten the living shit out of it touring it...
  3. UK Thrashers Onslaught will be touring the UK and...

    UK Thrashers Onslaught will be touring the UK and Ireland in mid July (13th – 21st) as part of their continuing ‘Thrash Invasion’ European Tour in support of the “VI” album, released last September....
  4. Haha....who doesn't like beer though eh? Just to...

    Haha....who doesn't like beer though eh? Just to let everyone know the London and Bristol shows on this tour are both being filmed for a new live DVD that's being released next year. There's a great...
  5. Replies
    17
    Views
    5,112

    Greetings from sunny Cardiff! And welcome to the...

    Greetings from sunny Cardiff! And welcome to the family :)
  6. You'd be more than welcome fella! :)

    You'd be more than welcome fella! :)
  7. Replies
    14
    Views
    5,525

    Really happy you like the bass, I love both of...

    Really happy you like the bass, I love both of mine and will never use anything else :)
  8. Onslaught / Artillery / Hatriot UK & Ireland 2014

    1620
  9. Replies
    2
    Views
    1,514

    Caparison C2 Bass

    For all you boys and girls out there that play the bass guitar (must be one or two of you surely? haha!) just been giving the new C2 Bass a good going over......ooooh! It's so nice!
  10. Onslaught, M-Pire of Evil (ex-Venom), Master & Tantara - European Slaughterfest!

    Would be great to see some of you folks there! 1478
  11. Replies
    10
    Views
    5,233

    Well if I'm ever playing anywhere near you my...

    Well if I'm ever playing anywhere near you my friend you'd be more than welcome to have a bash on my Dellinger :)
  12. Replies
    10
    Views
    5,233

    Got to second that, the Caparison is without...

    Got to second that, the Caparison is without doubt the best bass I've ever played, and I've gone through most makes! haha!....but not, interestingly enough, ESP. Let me know how it plays when you get...
  13. Replies
    18
    Views
    8,012

    I agree cats are far superior to dogs! That's...

    I agree cats are far superior to dogs! That's just a fact and I shan't hear any arguments to the contrary!
    As for the Caparison Bass, the neck is slim (kinda like a jazz at the nut end) but a little...
  14. Replies
    18
    Views
    8,012

    Hahahaha!.....well how do I answer that? hahaha!...

    Hahahaha!.....well how do I answer that? hahaha! Yup Andy (Papa Smurf) hasn't been touring with the band for a while so we've all grown beards of various length and thickness to keep up our hairy...
  15. Replies
    18
    Views
    8,012

    "I plan on voicing my opinion over some the more...

    "I plan on voicing my opinion over some the more recent changes and asking Jeff Williams something silly about beards whenever I get the chance... shhhh don't tell him (・`ω・)"

    Hahaha!....talk of...
  16. Replies
    3
    Views
    2,009

    New Phil Campbell Photos...

    Got some great photos of Mr Campbell at this years Download festival over on the Facebook site, check 'em out and let us know what you think :) Don't forget any live shots of y'selves with your...
  17. Just got back from seeing Kiss in Berlin....great...

    Just got back from seeing Kiss in Berlin....great fun, so I've been listening to this a lot! hahaha! http://www.youtube.com/watch?v=Kw5oJoUYTb8
  18. Don't get me wrong it's 70's 80's and 90's rock...

    Don't get me wrong it's 70's 80's and 90's rock and metal all the way for me! But its just great to listen to all sorts of music. I love disco for the grooves, as I've said, also a massive Elvis fan...
  19. This is all very true!.....plus you should see me...

    This is all very true!.....plus you should see me bust my moves! hahaha!
  20. Well I'm listening to Chic, Donna Summer and a...

    Well I'm listening to Chic, Donna Summer and a shit load of 70's disco!
  21. My mostist fave set of gigs ever was going to see...

    My mostist fave set of gigs ever was going to see KISS at Madison Square Gardens july 25th, 26th, 27th and 28th 1996 on their reunion tour with Ace and Peter and all in full makeup for the first time...
  22. Replies
    77
    Views
    14,044

    Wotcha! It was very cool meeting some you folks...

    Wotcha! It was very cool meeting some you folks at the Musikmesse....a hectic week, but good fun overall! :) cheers!!
  23. Replies
    77
    Views
    14,044

    Working on a new version of the regular Dellinger...

    Working on a new version of the regular Dellinger Bass for launch next year. It's going to be very cool!
    5 string? Hmmmmmm? :)
  24. Replies
    77
    Views
    14,044

    And just to mention, the bass really is something...

    And just to mention, the bass really is something else! Played it and it's just..... :D
  25. Replies
    77
    Views
    14,044

    Don't forget Caparison Guitars are at Hall 4.0...

    Don't forget Caparison Guitars are at Hall 4.0 stand C98 Would be great to see some of you folks there! :)
Results 1 to 25 of 79
Page 1 of 4 1 2 3 4